Subject: FW: Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega
From: "Kersti / BIMAP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 15:22:54 +0300

From: Kersti / BIMAP
Sent: Monday, July 29, 2024 3:16 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla 
tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega

Tere

Oleme valmis saanud põhiprojekti osa, mille edastame kooskõlastamisele.
Projekti leiab lingilt 
<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/EvxHn27k9IFHj9oBA3ya7pcB_itxM13hlXCiLuw06zVjNA?e=JGCrx9> 
1_TEE
Lisaks on vormistatud ka IKÕ paanid 
<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/Eqo3okoPABhJueWyzJwXiEIBe1bh3s-WN1xYGmX9eMacGg?e=wy9cr4> 
4_IKÕ

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu mnt 153, Tallinn

https://bimap.ee/

From: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 18, 2024 2:22 PM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla 
tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega

Tere,

Oleme korrigeeritud eskiisprojekti üle vaadanud ning meie poolt esitatud 
märkustega on projektis arvestatud.

Täiendavaid märkuseid eskiisile ei ole.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kersti / BIMAP
Sent: Tuesday, May 21, 2024 8:50 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla 
tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega

Tere

Tegime korrektuurid projektis ning uuendatud eskiis on leitav siit:
 <https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/EsJnuo8g-YhPv8NeqYn7oLUBjxP0uvDTeghkD_odt_7FUg?e=mrG9Ht> 
20240520

Lisasin sinisega vastused Teie märkustele.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu mnt 153, Tallinn

https://bimap.ee/

From: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 8, 2024 2:30 PM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla tee 
silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega

Tere,

Olete esitanud meile ülevaatamiseks Raasiku vallas asuva Peningi-Raasiku 
kergliiklustee eskiisprojekti .

Meie märkused eskiisprojektile on järgmised:

1. Peningi külas maanteede ristmikul integreerida teeületuskoht ja ristmikku 
kanaliseeriv ohutussaar. Ohutussaar tuleb selleks ümber ehitada. 
Korrigeeritud

2. Peningi külas näha ette teeületuskoht teele nr 11310, et ka jalg- ja 
jalgrattateest teisel pool teed elavad inimesed saaksid ligipääsu jalg- ja 
jalgrattateele. Korrigeeritud

3. Integreerida koos JJT projektiga ligipääsud Tõhelgi bussipeatustesse ja 
Saue teega. Teeületuskoht Tõhelgi bussipeatuste vahel peab toimuma kõige 
kitsamast tee ristlõikest. Korrigeeritud

4. Ristumisel teega 11306 Kalesi-Tõhelgi teega teha JJT-le plaanikõverad 
sisse, et seal jalgratturid enne teeületust hoo maha võtaksid. Tasub ka 
kaaluda ristmiku ümberehitust ja ohutussaare integreerimist JJT-ga 
teeületusel. JJT-le plaanikõverad korrigeeritud. Käesoleva hanke raames ei 
plaani KOV ristmiku ümberehitada.

5. Meierei tänava ristumisel riigiteega: kui sinna tuleb JJT teeületuskoht, 
siis on vajalik ümber ehitada Meierei ristmiku raadius riigiteega, et sealt 
kiired parempöörded ära kaotada. JJT ületuskoht lahendatakse 
tulevikus-järgmiste hangete raames.

6. Teeületuskoht JJT-lt Võidu bussipeatusesse peab toimuma võimalikult 
lühikese ristlõike juurest. Korrigeeritud

7. Integreerida Võidu tn bussipeatus JJT-ga jalgtee lisamisega. Lisatud 
jalgtee

8. Tagada ligipääs võimalikele liiklejatele liituda JJT-ga, kes tulevad 
teelt nr 11315 Raasiku-Anija teelt. Korrigeeritud

9. Tervikprojekti saavutamiseks integreerida projekteeritav JJT Vabriku 
tänavaga, Vabriku tänava juures oleva teeületuskohaga ja Jägala suunalise 
Villavabriku bussipeatusega Antud ala ei kuulu käesolevasse hankesse. KOV 
lahendab tulevikus järgmiste projekteerimishangetega.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Herkki Rõõm
Sent: Tuesday, May 7, 2024 11:32 AM
To: 'Kersti / BIMAP' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-195833) Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku 
kergliiklustee ja Silla tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine 
koos tänavavalgustusega

Tere,

Antud eskiisi osas anname tagasiside esimesel võimalusel, kuid kindlasti 
selle nädala jooksul.

Hetkel palume varuda veel veidi kannatust.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 7, 2024 10:15 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   (TEED-195833) Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku 
kergliiklustee ja Silla tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine 
koos tänavavalgustusega

Tere

Edastasime Raasiku vallas asuva Peningi-Raasiku kergliiklustee 
eskiisprojekti teile ülevaatamiseks.

Kas olete jõudnud tutvuda saadetud eskiisiga?

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu mnt 153, Tallinn

https://bimap.ee/

From: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 2:47 PM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject:   (TEED-195833) Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku 
kergliiklustee ja Silla tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine 
koos tänavavalgustusega

Tere,

Teie taotlus "Harjumaa Raasiku vald Peningi-Raasiku kergliiklustee ja Silla 
tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimine koos tänavavalgustusega" 
on töösse võetud ja sellega tegeleb Herkki Rõõm.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet